Általános szerződési feltételek

/OPÁL DIVAT WEBÁRUHÁZ/

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Fehér Jánosné e.v  mint az Opál Divat Online Áruház üzemeltetője (a továbbiakban: Szolgáltató) és az opaldivat.hu által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Megrendelő (a továbbiakban: Megrendelő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

 

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Fehér Jánosné e.v - Opál Divat

A Szolgáltató székhelye, ügyfélszolgálat: 2400 Dunaújváros, Dózsa György utca 38.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: opaldivat15@gmail.com

Egyéni vállalkozói nyilvántartási száma: 43965494                    

Adószáma: 67186332-2-27

Egyéni vállalkozó: Fehér Jánosné

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-107790/2016. 

Személyes ügyfélszolgálati nyitva tartás: Hétfőtől - Péntekig 9:00- 12:00 és 13:00-18:00, szombaton 9:00-12:00 óráig

Telefonszám: +36 20 366 7694 ; 06/25 - 411 - 611

Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 9 - 18 óráig

A szerződés nyelve: magyar 

A tárhely-szolgáltató adatai:  Webnode AG, Switzerland, 6304 Zug Gartenstrasse 3, e-mail: support@webnode.hu

 

1. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

 

A vásárlás illetve a regisztráció során (mindkét esetben) a Megrendelő, ha a Webáruház által nyújtott szolgáltatást igénybe kívánja venni, akkor köteles az ÁSZF által meghatározott feltételeket elfogadni. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén jelen ÁSZF szerint szerződés jön létre a Szolgáltató és a Megrendelő között.

Abban az esetben, ha Megrendelő nem fogadja el jelen ÁSZF feltételeit, nem jogosult a webáruház szolgáltatásait igénybe venni, valamint nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek mennyiségét, típusát, vételárát, határidőket...stb. szabadon megváltoztathatja. A változás a Webáruházban történt megjelenítés időpontjától hatályos. Bármely vásárlónak, aki nem ért egyet a szabályok módosításával fel kell hagynia a vásárlással. A változások a már korábban létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

A Webáruház használata, valamint a Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételekor Megrendelő önkéntes alapon adatokat szolgáltat(hat) Szolgáltató felé. Ezen adatokat a Szolgáltató csak a szolgáltatás megfelelő teljesítéséhez szükséges módon és mértékben, a weboldalon található Adatkezelési Nyilatkozatban meghatározottaknak megfelelően használja fel. Amennyiben Megrendelő adatainak megadását megtagadja, úgy ebben az esetben a szolgáltatás és rendelés Szolgáltató részéről nem teljesíthető.

Az Opál Divat webáruházban történő rendelést/vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza. (www.net.jogtar.hu)

A rendelés leadásával írásbeli szerződés jön létre a Felek között, a Megrendelő és a Szolgáltató között, e-mail címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül. 

A megrendelést követően visszaigazoló e-mail kiküldésére kerül sor, mely Szolgáltató és Megrendelő között létrejött szerződés tartalmát képezi. A visszaigazoló e-mail eleget tesz a 45/2014 (II.26) Kormány rendelet 18. § szerinti „írásbeli megerősítést” követelményének. Kérdés és/vagy probléma felmerülése esetén kérjük lépjen kapcsolatba a Szolgáltatóval.

A weboldalon található összes tartalom úgy mint, (képek,illusztrációk,szövegek,termékismertetők,cikkek,ábrák,márkák,védjegyek,adatok...stb) a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezik, ezen jogát a Szolgáltató fenntartja. Tilos a webáruházból adatokat saját vagy egyéb célra történő felhasználásra lementeni, valamint ezen adatokat továbbítani,  másolni...stb.  A szerzői és egyéb jogok megsértése illetve a szerződés megszegése azonnali jogi eljárást von maga után. Megrendelő elfogadja, hogy a webáruház használatakor, az oldal másolása, az itt meghatározottaktól eltérő felhasználása akkor is jogi következményekkel jár(hat), ha nem áll szerzői jogvédelem alatt.  Szolgáltató jogsértés esetén, él a jogával és hatósági vagy bírósági eljárást kezdeményezhet Megrendelővel szemben, ha Megrendelő bizonyíthatóan jogsértést követett el.  Szolgáltató nem vonható semmiféle  felelősségre, ha egy harmadik személy általi visszaélés áldozatává (pl. téves tájékoztatás, adatokkal való visszaélés...stb válik a Megrendelő)

 

2. ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK:

 

Fehér Jánosné e.v - Opál Divat (továbbiakban: Adatkezelő) online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége (számlázás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezeli. A Szolgáltató az adatok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint jár el.

 

Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: 

A személyes adatok törlését, vagy módosítását az alábbi módokon tudja érintett kezdeményezni: - postai úton vagy személyesen 2400 Dunaújváros Dózsa György út 38. címen, vgay  - e-mail útján az opaldivat15@gmail.com e-mail címen.

 
Adatvédelmi nyilvántartási szám:  NAIH-107790/2016.
 

 

3. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK KÖRE

 

A webáruházban található termékeket a webáruházon keresztül történő megrendeléssel, illetve személyesen is meg lehet vásárolni. A webáruház felületén Szolgáltató feltünteti a rendelkezésre álló termékeket, amennyiben a Megrendelő által választott termék éppen nincs raktáron, Szolgáltató megkísérli annak beszerzését, azonban ez egyes szállítóktól nagy mértékben függhet.  A termékek ára bruttó összegben kerül feltüntetésre, azaz 27 %-os ÁFA-val növelt értéken. A termékek a házhozszállítás díját nem tartalmazzák, annak díjszabása külön kerül meghatározásra. Bővebb tájékoztatást olvashat a szállítási információkban.

A webshopban található összes termék részletes leírása kerül feltüntetésre, úgy mint méret,szín,anyag és márka. A termékek adatlapján képek kerülnek feltüntetésre, hogy minél szemléletesebbé tegye azt a Megrendelő számára. Azonban előfordulhatnak esetleges hibák,eltérések. Ennek okai lehetnek a különböző felhasználói képernyőbeállítások vagy az esetleges elírások. A Szolgáltató a képernyőn látható színekért felelősséget nem vállal. Valamint fenntartja a szöveghibák javítására, illetve az árakra vonatkozó javítási jogát, előzetes figyelmeztetés nélkül.

Akciós ár bevezetéséről Szolgáltató minden esetben teljeskörűen tájékoztatja Megrendelőt, az akció várható időtartamáról, valamint azoknak a termékeknek a köréről melyek az akcióban részt vesznek. Az akciók feltüntetése a Kezdőlapon valamint a termékadatok között jelenik meg, illetve, ha a Megrendelő igénybe kívánja venni a hírlevél funkciót, egyszerű regisztrálással jelezheti ezen igényét Szolgáltató felé, aki rendszeresen a Megrendelő által megadott e-mail címre tájékoztatást küld az új termékekről, akciókról.

 

4. RENDELÉS MENETE,FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

 

A webáruházon keresztül történő vásárlás menete:

1. Termék/ termékek kiválasztása, kosárba helyezése:

Az oldalon található termékeket a ,,kosár" gomb megnyomásával helyezheti el a kosárban. A kiválasztott és kosárban elhelyezett termék/ termékek esetében a rendszer nem foglalja le azokat, így előfordulhat, hogy az Ön által preferált terméket/termékeket időközben valaki más már megvette. Ez a helyzet különösen igaz, az utolsó darabos, illetve az akcióban lévő termékekre. A megrendelés a rendelés küldése gomb megnyomásával teljesül, melyről visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre. A rendelés küldése gomb megnyomásával Megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik Szolgáltató felé, mely a webáruház felületén is látható.

 
2. Belépés és/vagy regisztráció az Opál Divat webáruházába.

 

3. Szállítás és Fizetés: A Megrendelőnek lehetősége van kiválasztani a számára legoptimálisabb szállítási és fizetési módot. Ezt követően a számlázási és szállítási cím megadása kötelező, fontos, hogy a valóságnak megfeleljenek az adatok (Cím,elérhetőség,e-mail cím), ellenkező esetben Szolgáltató nem vállal felelősséget a leadott rendelésre. 

 

4. Összesítés: Ebben a menüpontban a Megrendelő ellenőrizheti az általa kosrába tett terméket/termékeket (megfelelő szín,méret,mennyiség...stb) a szállítási és fizetési módot valamint a szállítási és számlázási címet. Amennyiben mindent rendben talált, a megrendelést véglegesítheti. Ha bármilyen kétely vagy probléma merülne fel lehetősége van a kosár tartalmát, a szállítási és/vagy a fizetési módot módosítani, majd ezt követően véglegesíteni a rendelést.

 

5. Rendelési folyamat jóváhagyása: A megrendelési folyamat lezárása és a megrendelés jóváhagyása. A megrendelés jóváhagyását megelőzően a Megrendelőnek mindig van lehetősége a korrekciós vagy egyéb hibák javítására. Ezt a hibás adatok javításával, törlésével teheti meg, vagy a böngésző ,,vissza" gombjának megnyomásával újra beírhatja az adatokat.

 

A szállítás költsége belföldi szállítás esetén:

 

Kiszállítás utánvéttel: 990 Ft - Utánvétes kiszállítás esetén a webáruházon keresztül a Megrendelő által véglegesített és leadott rendeléseket a Szolgáltató 48 órán belül összekészíti és átadja a futárszolgálatnak, akik a csomag átadását követő munkanapon megkísérlik a kiszállítást a Megrendelő által megadott címre.

 

Kiszállítás átutalással: 990 Ft - Átutalásos kiszállítás esetén a webáruházon keresztül a Megrendelő által véglegesített és leadott rendeléseket, az előre átutalt összeg beérkezését követően a Szolgáltató 48 órán belül összekészíti és átadja a futárszolgálatnak, akik a csomag átadását követő munkanapon megkísérlik a kiszállítást. 

 

Bolti átvétel (2400 Dunaújváros, Dózsa György utca 38) - INGYENES, a webáruházon keresztül a Megrendelő által véglegesített és leadott rendeléseket lehetőség van személyesen is átvenni a Szolgáltató üzletében, minden hétköznap 9 -12 és 13- 18 óra között, szombati napokon 9-12 óráig. A termékek átvételére 5 nap áll rendelkezésre. Az átvételi szándékot a pénztárnál legyen kedves előre jelezni. 

 

A megrendelés elküldését követően, az Opál Divat e-mail üzenetet küld a vásárló részére, amelyben visszaigazolja, hogy az Opál Divat megkapta a rendelést és tájékoztatja a további teendőkről valamint a várható kiszállításról.

Az Opál Divat köteles a vásárló megrendeléseit 48 órán belül visszaigazolni. Amennyiben a 48 órás visszaigazolási kötelezettség ideje alatt a vásárló nem kapott értesítést, megszűnik az ajánlati kötöttsége és bármikor elállhat a rendeléstől mindennemű kötöttség nélkül. 

Amennyiben a Megrendelő webáruházon keresztül történő vásárlása során megadott adatoknál azt észleli, hogy hibásan került sor a rögzítésre, annak kijavítását a vásárló az Opál Divat részére, az opaldivat15@gmail.com e-mail címre történő e-mail küldésével, illetve telefonon az alábbi  hívható számon: 06 25/411-611 (hétfő - péntek: 09:00 - 12:00 és 13:00-18:00; szombat: 09:00 - 12:00) kérheti.

Amennyiben a megrendelési és kiszállítási folyamat során még lehetséges, az Opál Divat megpróbálja minél hamarabb kijavítani a felmerült hibát. A vásárlót e-mailben vagy telefonon értesíti a hiba kijavításával kapcsolatban. A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott hibás illetve téves adatokból eredő esetleges hibás teljesítésért az Opál Divat nem vállal felelősséget.

Személyes átvétel: Lehetőség van természetesen a webáruházban leadott rendelést személyesen is átvenni. A visszaigazoló e-mail kiküldését követően a terméket a Szolgáltató 48 órán belül összekészíti, majd e-mailben értesíti a Megrendelőt, a termék/termékek átvételéről, a Megrendelő pedig munkanapokon 9:00-12:00 és 13:00-18:00; szombaton 9:00-12:00 között átveheti személyesen az üzletben a megrendelt terméket/termékeket.

számlát a Megrendelő mindig az adott csomagban kapja meg, melyet a Szolgáltató a rendelés összekészítésekor a csomaghoz mellékel, a visszáru nyilatkozattal együtt, amennyiben a Megrendelő által rendelt termék/termékek nem megfelelőek számára. 

 

5. ELÁLLÁSI JOG

 

A Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződések részeltes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Megrendelő, a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A terméket visszaküldheti.

Az elállásra való igényét a Megrendelő írásban az Opál Divat e-mail címére jelezheti vagy postai úton az Opál Divat címére. 

A Megrendelő az elállási nyilatkozatát ha határidőn belül (14 nap) elküldi, azt Szolgáltató köteles érvényesnek tekinteni. 

Ellállás esetén a terméket a Megrendelő sérülésmentesen, rendeltetésszerű használatot meg nem haladóan,tisztán és bontott vagy bontatlan állapotban köteles visszaszolgáltatni az Opál Divat részére. Szolgáltató köteles a teljes vételárat Megrendelőnek megtéríteni.  A termék visszaszállításának költségei a Megrendelőt terhelik. Más költség Megrendelőt nem terheli. Utánvéttel visszaküldött terméket a Szolgáltató nem vesz át. 

A termék nem rendeltetészszerű használatából vagy nem megfelelő visszaszolgáltatásából keletkezett károkat a Megrendelő köteles Szolgáltatónak megtéríteni még az elállástól való jog esetén is. 

Az ellállás jogát Megrendelő nem köteles megindokolni a Szolgáltatónak.

Megrendelő az elállásra való jognyilatkozatának közlését követő 14 napon belül köteles a terméket visszaszolgáltatni a Szolgáltatónak. Ennek hiányában Szolgáltató úgy tekinti, hogy nem kíván élni az ellállási jogával. Szolgáltató a termék ellenértékét a termék Szolgáltatóhoz beérkezését követő 14 napon belül elutalja a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra.  Az ellenérték visszatérítése  vonatkozik a termék Megrendelő részére történő kiszállítási költségekre is,kivéve bban az esetben,ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállitásra került,amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával. Szolgáltatóa vételárat a termék visszaszolgáltatásáig visszatarthatja. Ha a megrendelés több tételből állt, azonban Megrendelő csak egy termékre gyakorolja az elállási jogát, úgy a szállítási díj nem kerül visszatérítésre. 

Amennyiben kérdése merült fel, úgy kérem küldjön e-mailt az opaldivat15@gmail.com címre vagy hívjon telefonon a 06/25-411-611-es telefonszámon.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014.(II.26) Korm.rendelet megtalálható a: https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR oldalon

 

6. GARANCIA,SZAVATOSSÁG

 

A webáruházban található termékeknek jótállása nincs. A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 19/2014 (IV.29.). NGM valamint a 151/2003. rendelet tartalmazza.A Szolgáltató szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az értékesítettt termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott feltételeken.

Ha a Megrendelő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, úgy a Szolgáltató mentesül a szavatossági felelősség alól. Különösen igaz ez az olyan termékekre, melyek valamilyen hibából eredően kerültek árleszállításra. 

 

Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs.

 

A megrendelt új termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint 2 év szavatosság áll rendelkezésre. Ha a teljesítés során hiba lépne fel, kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a Szolgáltatót (Opál Divat) e-mailben vagy postai úton.Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint:

  • - elsősorban kijavítjuk, vagy kicseréljük, amennyiben a javítás összege, nem haladja meg a termék összegét

  • - ha a cserére nincs módunk, úgy a vevő választása szerint árengedményt adunk,

  • - vagy a vevő megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a Megrendelő részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Megrendelőnek felróható okból keletkezett, nem köteles Megrendelő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 

 

A meghibásodott terméket kérem az üzlet címére küldje vissza: 2400 Dunaújváros Dózsa György utca 38.

 

7. PANASZKEZELÉS

 

Amennyiben a webáruház működésével, termékekkel vagy a megrendeléssel kapcsolatban problémája, panasza merülne fel, forduljon bizalommal hozzánk e-mailben, telefonon vagy postai úton keresztül. Problémáját minden esetben alaposan kivizsgáljuk, illetve a szükséges intézkedéseket megtesszük. A panasz ügyintézésről, probléma megoldásáról, majd ezt követően az indoklásáról e-mailben minden esetben tájékoztatást küldünk.

Vitás esetekben panaszával az alábbi szervekhez fordulhat: 

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Gazdaság Háza

Telefonszáma: 06/22-510-310

Fax száma: 06/22-510-312

E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu

Honlap címe: www.bekeltetesfejer.hu

 

FOGYASZTÓVÉDELMI FŐFELÜGYELET

Cím:1088 Budapest, József krt. 6.

 

Telefonszám: (06 1) 459 4800

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: www.nfh.hu

 

 

A FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK ELFOGADÁSA:

 

A Webáruház használatával Ön kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette,és az oldal használatának feltételeként elfogadja.

 

Kelt: Dunaújváros, 2016. november 1. 

Fehér Jánosné e.v