Vásárlás menete, visszaküldés

 

A rendelés leadásását követően a vevőnek regisztrálnia kell, kizárólag a Szolgáltató által üzemeltetett www.opaldivat.hu honlapon, ennek hiányában nem vásárolhat. E-mailben, telefonon vagy közösségi oldalon keresztül leadott rendeléseket a Szolgáltató nem köteles teljesíteni és nem fogad el. A Szolgáltató a Megrendelő felé a megrendeléssel kapcsolatos tájékoztatást és információkat, változásokat elektronikus levélben továbbítja a Megrendelőnek.

 

A webáruházon keresztül történő vásárlás menete:

 

1. Termék/ termékek kiválasztása, kosárba helyezése:

Az oldalon található termékeket a ,,kosár" gomb megnyomásával helyezheti el a kosárban. A kiválasztott és kosárban elhelyezett termék/ termékek esetében a rendszer nem foglalja le azokat, így előfordulhat, hogy az Ön által preferált terméket/termékeket időközben valaki más már megvette. Ez a helyzet különösen igaz, az utolsó darabos, illetve az akcióban lévő termékekre. A megrendelés a rendelés küldése gomb megnyomásával teljesül, melyről visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre. A rendelés küldése gomb megnyomásával Megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik Szolgáltató felé, mely a webáruház felületén is látható.

 

2.Regisztráció az Opál Divat webáruházába.

 

3.Szállítás és Fizetés: A Megrendelőnek lehetősége van kiválasztani a számára legoptimálisabb szállítási és fizetési módot. Ezt követően a számlázási és szállítási cím megadása kötelező, fontos, hogy a valóságnak megfeleljenek az adatok (Cím,elérhetőség,e-mail cím), ellenkező esetben Szolgáltató nem vállal felelősséget a leadott rendelésre. 
 
4.Összesítés: Ebben a menüpontban a Megrendelő ellenőrizheti az általa kosrába tett terméket/termékeket (megfelelő szín,méret,mennyiség...stb) a szállítási és fizetési módot valamint a szállítási és számlázási címet. Amennyiben mindent rendben talált, a megrendelést véglegesítheti. Ha bármilyen kétely vagy probléma merülne fel, lehetősége van a kosár tartalmát, a szállítási és/vagy a fizetési módot módosítani, majd ezt követően véglegesíteni a rendelést.
 
5.Rendelési folyamat jóváhagyása: A megrendelési folyamat lezárása és a megrendelés jóváhagyása. A megrendelés jóváhagyását megelőzően a Megrendelőnek mindig van lehetősége a korrekciós vagy egyéb hibák javítására. Ezt a hibás adatok javításával, törlésével teheti meg, vagy a böngésző ,,vissza" gombjának megnyomásával újra beírhatja az adatokat.

A rendelés elküldését követően, az Opál Divat e-mail üzenetet küld a vásárló részére, amelyben visszaigazolja, hogy az Opál Divat megkapta a rendelést és tájékoztatja a további teendőkről valamint a várható kiszállításról.

Az Opál Divat köteles a vásárló megrendeléseit 48 órán belül visszaigazolni. Amennyiben a 48 órás visszaigazolási kötelezettség ideje alatt a vásárló nem kapott értesítést, megszűnik az ajánlati kötöttsége és bármikor elállhat a rendeléstől mindennemű kötöttség nélkül. 

Amennyiben a Megrendelő webáruházon keresztül történő vásárlása során megadott adatoknál azt észleli, hogy hibásan került sor a rögzítésre, annak kijavítását a vásárló az Opál Divat részére, az opaldivat15@gmail.com e-mail címre történő e-mail küldésével, illetve telefonon az alábbi  hívható számon: 06 25/411-611 (hétfő - péntek: 09:00 - 12:00 és 13:00-18:00; szombat: 09:00 - 12:00) kérheti.

Amennyiben a megrendelési és kiszállítási folyamat során még lehetséges, az Opál Divat megpróbálja minél hamarabb kijavítani a felmerült hibát. A vásárlót e-mailben vagy telefonon értesíti a hiba kijavításával kapcsolatban. A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott hibás illetve téves adatokból eredő esetleges hibás teljesítésért az Opál Divat nem vállal felelősséget.

Személyes átvétel: Lehetőség van természetesen a webáruházban leadott rendelést személyesen is átvenni. A visszaigazoló e-mail kiküldését követően a terméket a Szolgáltató 48 órán belül összekészíti, majd e-mailben értesíti a Megrendelőt, a termék/termékek átvételéről, a Megrendelő pedig munkanapokon 9:00-12:00 és 13:00-18:00; szombaton 9:00-12:00 között átveheti személyesen az üzletben a megrendelt terméket/termékeket.

A számlát a Megrendelő mindig az adott csomagban kapja meg, melyet a Szolgáltató a rendelés összekészítésekor a csomaghoz mellékel.

Visszaküldési feltételek és cserelehetőség: 

Termék/termékek visszaküldése esetén csak abban az esetben áll módunkban visszavenni a terméket/termékeket, ha az/azok kifogástalan,eredeti és hiánytalan állapotban, sértetlen és lezárt csomagolásban kerül/kerülnek vissza hozzánk. Megrendelőnek fel kell tüntetnie a cserecsomagban a bankszámlaszámát, melyet Szolgáltató a visszáru beérkezését követően utal vissza Megrendelőnek a mellékelt bankszámlaszámra. A vételár visszatérítése csak az általunk kiállított számla ellenében lehetséges. A csere díja 1 db  szállítási költség (990Ft)  melyet a futárnak kell a cserecsomag ellenében  megtéríteni.

 

Elállási jog

A szállítási mód választása során a vásárló az áru átvételét követő 14 naptári napon belül gyakorolhatja az elállási jogát a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) kormányrendelet rendelkezései alapján. Az elállási jog feltételeit részletesen az ÁFSZ tartalmazza.

Tulajdonjog: A teljes vételár kiegyenlítéséig és a leszállítás teljesítéséig a termékek az Opál Divat tulajdonában maradnak.