Szállítási információk

 
 
A szállítás menete

Fehér Jánosné e.v (továbbiakban: Szolgáltató) kötelezettséget vállal, hogy a webáruházon keresztül leadott, valamint a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelést a Megrendelő által választott szállítási módnak megfelelően az általa megjelölt címre szállítatja, és ott a Megrendelő vagy az általa kijelölt harmadik személy részére átadja.

A küldemények kézbesítése, szállítása GLS futárszolgálattal történik, valamint a Szolgáltató lehetőséget biztosít a megrendelt termékek személyes átvételére üzletében. Az egyes szállítási módokról, azok változásáról Szolgáltató minden esetben a weboldalon tájékoztatja ügyfeleit, valamint a Megrendelés leadásakor feltünteti az aktuálisan választható módozatokat. 

A megrendelt termékeket utánvétellel, vagy a szállítást megelőzően, banki utalással kell kiegyenlíteni. Személyes átvétel esetén lehetőség van készpénzes vagy bankkártyás fizetésre is. Utalás esetén a megrendelés teljesítését  csak a teljes vételár és a szállítási költség beérkezése után kezdi meg a szállító.

A webáruházban történő megrendeléseket csak 18 évét betöltött vásárlóknak teljesítjük.  A vásárló a “Jogi feltételek” elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Szállítási költségek, fizetési mód

A szállítás költsége belföldi szállítás esetén:

 

  • Kiszállítás utánvéttel: 990 Ft - Utánvétes kiszállítás esetén a webáruházon keresztül a Megrendelő által véglegesített és leadott rendeléseket a Szolgáltató 48 órán belül összekészíti és átadja a futárszolgálatnak, akik a csomag átadását követő munkanapon megkísérlik a kiszállítást a Megrendelő által megadott címre.

  • Kiszállítás átutalással: 990 Ft - Átutalásos kiszállítás esetén a webáruházon keresztül a Megrendelő által véglegesített és leadott rendeléseket, az előre átutalt összeg beérkezését követően a Szolgáltató 48 órán belül összekészíti és átadja a futárszolgálatnak, akik a csomag átadását követő munkanapon megkísérlik a kiszállítást. 

  • Bolti átvétel ( 2400 Dunaújváros, Dózsa György utca 38) - INGYENES, a webáruházon keresztül a Megrendelő által véglegesített és leadott rendeléseket lehetőség van személyesen is átvenni a Szolgáltató üzletében, minden hétköznap 9 -12 és 13- 18 óra között, szombati napokon 9-12 óráig. A termékek átvételére 5 nap áll rendelkezésre. Az átvételi szándékát az üzletben kollégánknak legyen kedves előre jelezni. 

 

Egyéb tudnivalók:

A megrendelő kérésére, ha a lakcím, vagy számlázási cím eltérő, külön szállítási címre is kérheti a csomagot, amennyiben azt a megrendeléskor pontos és a valóságnak megfelelő adatokkal előre jelzi.

A GLS futárszolgálata csak munkanapokon szállít csomagot. A pénteken 12.00 óráig sikeresen leadott megrendelések legkorábban hétfőn kerülnek kiszállításra. Amennyiben pénteken 12.00 óra után adja le rendelését, úgy a megrendelését legkorábban kedden szállítja ki a futárszolgálat.

A kiszállítás díja a vásárlót terheli.

Utánvételes mód esetén kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség az átvétel alkalmával, a szállítást végző futárnak. Amennyiben a vásárló már átutalással előre rendezte a számlát, úgy már nem terheli semmilyen költség a házhozszállítás során.

Az Opál Divat a beérkező rendeléseket rögzíti majd ezt követően összeállítja a csomagokat és átadja a futárszolgálatnak. A Megrendelő, Szolgáltatótól (Opál Divat) a csomag összeállításakor kap e-mailt a várható szállítási időponttal. A kiszállítást a GLS Hungary futárszolgálat végzi munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között. A GLS futárszolgálat kizárólag hétköznapokon végez kiszállítást.

 

Az átvétel módja

Amint a küldeményt kézhez vette, a közvetlen átvétel során kérjük, azonnal vizsgálja meg! Amennyiben sérülést vagy hiányosságot észlel, a futárt erről haladéktalanul értesítse, majd ezt követően az észlelt problémát írásban rögzíteni kell egy “Átadás-átvételi jegyzőkönyvben ”, az átadó az átvevő és két tanú aláírásával hitelesítve. Az átvételt követően a Megrendelő köteles mihamarabb a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma merülne fel, kérem haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon Velünk. Az átvételt követően, utólagosan bejelentett sérülésért, vagy tartalomhiányért nem tudunk felelőséget vállalni!

Szállítási határidő

A csomag a rendelés napját követően legkésőbb az  5. munkanapon átvehető, amennyiben a megrendelt áru a raktárkészleten rendelkezésre áll.

Ha esetleges készlethiány lép fel, akkor a megrendelést később tudjuk teljesíteni, melyről e-mailben tájékoztatjuk a megrendelőt.